Hoe gaan wij te werk?

Voor alle nieuwe cliënten hanteren wij hetzelfde eenvoudige stappenplan. Voor ons maakt het niet uit of je al door de wol geverfd bent of dat je je eerste stappen in de ondernemerswereld zet.

  1. Op basis van je aanmelding volgt er altijd een vragenlijst. Uit de  beantwoording kunnen wij opmaken in hoeverre de aanmelding binnen ons aan te bieden pakket valt.
  2. Hierop volgt een uitnodiging voor een gesprek. Of afwijzing met motivering van de reden tot afwijzing. Het gesprek doen we altijd bij jou thuis, daar zijn alle gegevens aanwezig. Voor jou is het een vertrouwde omgeving, waarbij de partner of jouw gezinsleden eventueel kunnen deelnemen aan het gesprek. Want ondernemen doe je nooit alleen, het vergt ook de nodige inspanningen van jouw thuisfront.
  3. Tijdens het gesprek worden de gegevens uitgewisseld. Wat zijn de verwachtingen?
  4. Opstellen offerte met betrekking tot de werkzaamheden onzerzijds, gebaseerd op het gesprek inclusief de verwachtingen over en weer.
  5. Na akkoord gaan we over naar de volgende stap. Geen akkoord, de contacten worden hier beëindigd.
  6. De werkzaamheden van beide partijen worden vastgelegd in een stappenplan.
  7. Uit de aanwezige gegevens wordt een winsttool vastgelegd waaruit blijkt:
    1. Welke kosten zijn?
    2. Welke inkomsten zijn er? Of zijn er al?
    3. Is dit voldoende om een “normaal” inkomen te genereren?
  8. Welke periodieke terugkoppeling is er nodig? Wekelijks, maandelijks?
  9. Opstellen opdrachtbevestiging
  10. Inrichten administratie in de diverse systemen
  11. Ondernemen!!

Door allerlei verschillende redenen kunnen er situaties ontstaan die de samenwerking frustreren. Opzeggingen zijn gaan altijd in op de 1e van de maand volgend op de opzegdatum. 

Door ons wordt altijd achteraf gefactureerd op de 1e van de volgende maand, dat houdt dus in dat als je gedurende een maand de samenwerking wenst te beëindigen, je de 1e van de daaropvolgende maand nog een factuur van ons ontvangt.